Tuesday, November 30, 2010

Jwb Tag From Djah !

nama url blog dan mana datang idea tu ?

http://akuathirah.blogspot.com/ ...hurmm...athirah 2 nme aku...2je...'aku' 2 sbnanye ilham dr url akak shikin sbb mse ckg suro wat blog,shikin ade bkak blog akak die...kak ika...hehe...bile aku tgok url blog die iaitu http://akukahdia.blogspot.com/ ,aku tros suke sbb sgt simple tp mnarik...jd,url aku ialah gabungan 'aku' dgn nme aku sndri iaitu 'athirah' n jdlah http://akuathirah.blogspot.com/ ...sorry sbb mniru...bkn mniru tp mngikut...

nama blog dan why nama itu dipilih ?

akuathirah...hurmm...sbb aku plih nme 2 sng saje...same ngan url aku...jd sng...lalala...haha !

apakah method penulisan anda ?

ade ke ? haha ! hembos je kot...ape yg aku pkir,itulah yg aku akan taip...haha !

apa perasaan anda tengok blog org lawa dan menarik , tapi tengok blog sendiri tak lawa pun .

msti la kagum ngan tuan punye blog 2...pndai die hias blog die...kreatif...x mcm blog aku...haiyo ! n kalo tuan punye blog yg cntek 2 kwn aku,aku akan tnye die mcm mne itu n mcm mne ini...blog aku yg skrg pon,byk yg aku tnye norashikin meseri...tq ya syg ! lebbiyu ! ehhe !

bila wujudnye blog anda ni ?

wujud blog nie pd April 2010...tp blog nie mule bkate2 pd May 2010...sbb aku x tau nk mulekn blog nie cmne...post ptame aku tjoknye 'Jwb Tag'..tag 2 dr shikin...mule dr situ la aku start bkate2 kat blog nie...tq lg skali ye shikin...

sape org yg first tahu dan jadi follower anda ?

hurmm...lupe la..tp yg penting KAWAN la...

sila tagged 5 orang dan bagitahu mereka

~shikin ~qhal ~farah ~myra ~sape2 la

No comments:

Post a Comment