Monday, February 14, 2011

HAPPY BFDAY SYG !

pada 14 februari yg berbahagia ini, salah seorg drpd kwn yg saya cintai telah menyambut hari lahirnya yg ke 14...nk tau sape...die ialah.........

NURUL AINNA FARIYSHA JAAFAR

aku nk nyanyi ckit nie NA...denga2...
happy bfday to u,
happy bfday to u,
happy bfday to AINNA,
happy bfday to u...
yay...haha ! sdap x aku nyanyi ? baek ko ckp sedap...haha !
sudah athirah...sudah...cukop2...kmbali ke topik asal ye...

sbnanye itu kali kedue aku nyanyi lagu 2 utk ainna...yg first tu, bkn aku sorg yg nyanyi...kitorg pakat ramai2 nyanyi utk die mase rehat...haha ! 1 kantin pandang kitorg...haha ! kesa ape an...haha ! mase kitorg nyanyi,die da malu2...haha ! aku tau...kau msti mcm nk lari je kan mase 2...haha ! xyah nk lari2 kau...haha ! lpas kitorg nyanyi2, tibe2 ainna nanges...kitorg da takot da...kitorg tanye, die ckp die terharu...alolo...aku pulak yg mcm nk nanges...haha ! pastu beratos kali kot die ckp 'terima kasih tau korg'...haha ! ye...same2 ainna...haha !

lg skali, happy bfday ainna...smoge pnjg umur n murah rezeki...kamu suda same tue dgn saye...haha !
ok smpai di sini shaje karangan saye buat kali ini...esok kite bjumpe lg...insyaAllah...

No comments:

Post a Comment