Thursday, May 5, 2011

POST INI KHAS UNTUK AWAK ♥


post ini khas untuk awak, NORASHIKIN MESERI

ok. blog, lame kan x post ? sori ye sayang. xde mase syg. sori ok. ok. kite sambung ye. hari nie birthday shikin tau. ape kate kite nyanyi dulu utk dia. ok. 1, 2, 3.

happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to shikin,
happy birthday to you,
yay ! semoga syg saye pnjg umur dan dimurahkan rezeki. amin...
sebelum saye membebel pasal shikin lebih lanjut, ape kate korg tengok2 wajah die dulu. nak ? jap ea.


norashikin nama diberi...manis namanya...semanis orgnye...seorng yg sgt2 comel...cantik...dia juga bijak pintar...shikin, seorg kawan yg sgt2 baik...selalu dgr saye membebel...mengadu...bercerite...berkate2...sume lah...dah puas dia dgr suara aku...sori ye kin...selalu dgr aku bebel...terima kasih juga kerana menjd pendgr setia...ape lg ? shikin sgt sempurna bg aku...dia ada segalanya...shikin...aku ingin kau tahu, aku sangat sungguh terlalu syg kau...haha ! ♥ kau !

No comments:

Post a Comment