Friday, August 19, 2011

Hari Ini~


nak tahu sebeb apa gambar parrot ? nak tahu ? haha ! itulah cerita yang aku nak cerita hari nie. td pagi, ade perhimpunan. tadarus tak de sbb ade la pasal jom puasa. cikgu ada bg ape ek ? ha, bg ucapan. haha ! aku tengah bual2 mase tu. lepas tu, sape entah cakap 'kenapa tiba2 berkabus' ? aku terus tengok depan. ha'ah, berkabus. baru perasan. tu lah. asyik bual je. haha ! pastu dah. kene berdiri. nyanyi lagu negaraku sebelum naek kelas. mase nyanyi lagu negaraku tu, aku tengok budak2 dpn aku, sume tengok atas sebelah kanan. aku tertanye2 jugak. lepas habis nyanyi, aku pun pandang nak tengok ape yg diorg sume nampak. aku cari2, tibe2 aku nampak ade sesuatu objek atas bumbung sekolah. aku tak tau bnde tu ape. sbb jauh. lepas tu, tibe2 bnde tu terbang. ade kepak. warna warni...yg aku nmpak wane merah,kuning,biru. cantik~ you know what ? burung kakak tua.....wahh~ aku tak tau mane dtg burung tu. tp sekejap sgt dpt tengok. bile burung tu terbang, sume arrrrr~ haha ! dan sebenarnya, pelik dgn apa yg berlaku hari nie...

No comments:

Post a Comment