Tuesday, December 28, 2010

Datang Dari Farah !

1. nama pemberi tag ni farah wahidah . dia seorang yang comel, baek .
2. nama besties saya ialah ainna fariysha, norashikin, khalidah nadhirah, farah wahidah, amira, siti khadijah . kitorang best friends since taon ini (2010) .
3. saya syg kluarge, KAWAN, n ume kawan2 . mereka selalu buat saya gmbire n ktawe .
4.saya sekolah di smkbp . form 1 (2010) .
5.saya ade adek angkat . dorg baik dengan saya .
6. saya ade bnyk kenangan manis. antaranya ialah byk la . 1 je eh . hangout ngan 1D .
7. tapi saya ada kenangan pahit jgk .saya maseh ingat lagi psl teddd !
8. saya rase saye paling ............. diantara kawan2 saya dan family saya .
9. saya ade ucapan untuk pemberi award ni . semoga ,kamu happy n bjaye dgn cmerlang...
10. saya rase blog awak sgt3 comel kerana pinky n tuannye juge comel .

5 orang yang di tag :
sape yg mau ini award,ambil aja ya...ngee~

No comments:

Post a Comment