Friday, December 31, 2010

Dja n Lisa Bagi ! Ngee~


tq dja n lisa sbb bg ini kpd saye...syg awk !

1 . Sila beri nama penuh kamu . Tak kisah laa sampai nama datuk dann moyang kamu tuh .
= nme pnoh , nur athirah izzati binti mohamd...

2 . Suke warna pink tak ?
= pink ? msti la...fav tu....haha !


3 . Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan pemberi taggie ni , apa yg kamu nak cakap dengan dea ?
= dja ! aku rindu ko sgt2 !
= lisa...lisa...lisa...haha !

4 . Siapa paling comel ? Maher Zain ke kamu ?
= hha...knp maher zain ? haha...teddd !

5 . Mane lagi sedap ? kek kea aiskrim ?
= haiyo ! due2 sedap la...tp i pileh kek ! yummy !


6 . Bile tarikh lahir pemberi taggie nie ? ( kalau kamu ingat , kamu memang hebat )
dja = 1 february 1997...
lisa = 6 april...kn ? kat fb die 2...ngee~

7 . Ain Maisarah ? siapakah dia ?
= pnulis novel...

8 . Ceritakan sejarah kamu membuat blog . ikutlah sampai perenggan pun .
= hurmm...kat skola ade blaja ictl...ckg suro wat blog...jd,wat je la...dgn tnpe pngetahuan ape2,aku buat je blog nie...lpas sbulan aku wat,bau aku post...haha...

9 . Bila hari jadi kamu , kamu nak saya ( pemberi taggie ) nie beri ape kat kamu ?
= bg la ape2...aku x kesa...x minx...haha !


10 . Taggie nie ade 10 soalan . so , wajib tag sepuluh orang oke .
= followersku ! haha !

No comments:

Post a Comment