Friday, December 31, 2010

Warr !

salam...hey ! haha ! blog ! kurrr2 ! ape la tuan ko mrepek nie...blog2 ! heish ! mcm2...lg 5 mnit, jam pkol 9...tp tuan ko nie da ngantok da blog...x tau knp...warrr ! haiyo ! cmne nk tgok bunge ape mlm nnti ? pkol 9 da ngantok...haha ! tepat pkol 12 tengah mlm nnti, mcm2 blaku...x caye ? btol...yela...dr tarikh ari nie 31, nnti da jd 01...dr bulan disember, tukar bulan januari...dr taon 2010, jd taon 2011...byk right ? lbih dr 1...byk la...haha ! bile pkir2 balek, igt2 balek, rupenye tinggal 3 hari je cuti...pastu, skola da mmanggil2, keje skola da mlmbai2...skola n keje skola da rindu kat aku...haha...tp aku x rindu korg la skola n keje skola...aku rindu org2 kat skola je...kwn2 aku la sng cite...aku kangen banget sama mereka...mse cuti, aku x saba nk skola...asyik mnyebot name diorg je...haha...biase la...mase skola, nk cuti...mse cuti, nk skola pulak...adoi...getek punye athirah...haha...tp, biase kot gitu..kan3 ? mule2, aku smgt nk skola...rindu 1D gile4 ! tp, streaming jd pulak...adoi...da kami sume b'pcah...aku dpt 2C...naseb ade dja...huh...lega...aku geram jgak mule2...yela...sape yg suke tkar2 klas nie...kan3 ? tp skrg, aku redha je la...mayb nie ujian utk aku...hurmm...ok suda...ngee~
ok...2011 nie...byk azam baru mayb...haha...byk hrpn la...hee~ aku hrp, 2011 nnti lbih baek dr 2010...2010, sgt byk knangan manis...dpt byk kwn2 baru...mereka sgt baek...fhm aku...slalu nasihatkan aku...slalu dgr masalah aku...slalu wat aku ktawe...slalu tlong aku...bg bku utk copymopy...haha...mreka sgt baek...aku sgt3 syglovecinte mreka la...haha...2010 suda ckop smpurna bgku...aku suda bole lupe masalah 2009...walopon x spnohnye, ckit2 pon jd la...kan3 ? haha...jd, pnutopnye....
slamat tinggal 2010 yg sgt bererti,
slamat dtg 2011 yg mnanti.
*stela puas mrepek, athirah izzati mngundur diri....stengah jam jgak tulis post nie...lmbt sbb mlayan ngantoknye...mmikirkan aytnye...dgn lupe nk ckp apenye...adoy...mcm2 ! k...slamat taon baru sume...tata ! assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment